daisymm

Alla inlägg under november 2012

Av daisy olsson - 23 november 2012 20:01

Senaste!****

Låt du hörde: Justin Bieber- be all right!
Film du såg: greys anotymy aso jag tittade med mamma!
Mat du åt: pizza
Senaste kramen: pappa
Senaste pussen: mamma
Senaste känslan: ivrig
Bråk:Lillasyster
Senaste resan: Spanien
Glädje:?
Längtan: JB konsert ahhh love u Justin<3 big heart!<3333
Senaste drömmen:Att jag fick träffa Justin Bieber såklart haha*



This or that

Storstad elr landet: båda *)
Hamburgare elr pizza: Pizza yummy!
McDonalds elr Max: McDonalds!
Nyheter elr sport: Båda ;)
Hockey elr fotboll: fotboll)
Sommar elr vinter: båda svårt tror sommar

Det var allt nu börjar x factor måste kila** kram<3

Av daisy olsson - 23 november 2012 19:29

Se x factor idag heja heja kom igen Isak MalcolmB och Awa nu kör ni på. Isak är såååå söööt. Ta er till final nu. Idag kommer dem blåsa dem andra av banan. Vem hejar ni på. Bara ett tips rösta på antingen. Isak elr MalcolmB elr Awa. Helst Isak. Kom igen nu alla finalister. Det är klart att jag hejar på dem andra också men speciellt på dem hära tre. Kom igen hihi xD.

******Tack för mig Och kom ihåg att rösta i x factor******!

Av daisy olsson - 23 november 2012 17:47

Aso det jag menade med det här inlägget är aso vill du vara prut munnen elr vill du vara glad? Om jag säger vad jag tycker så tycker jag lugnt happy.


************Tack för mig ses!***********

Av daisy olsson - 23 november 2012 17:22

Tack Leah för din kommentar jag blev mållös när jag läste den. Jag svarade kort med en mening på den men här i detta inlägget får du ett rakt svar. Jag blev fantastiskt glad när jag läste kommentaren. Tyvär raderades den av misstag. Jag började gråta när den försvann. Jag känner mig så dum ;(. Hoppas du fortsätter kommentera Leah. Jag blev jätte glad. Kom alltid i håg att jag älskar er läsare. För vilken kommentar som helst om man bara skriver hej blir jag jätte glad. Kram och puss till alla er läsare och i det här inlägget speciellt Leah. /Eran egen Daisy***!

Av daisy olsson - 23 november 2012 10:44

Lite fjantiga men aja****! Tack för mig ses******!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards