daisymm

Alla inlägg under november 2012

Av daisy olsson - 21 november 2012 10:30

Hejsan hejsan jag har världens huvudvärk. Så typiskt att jag ska bli sjuk igen. Jag längtar bara efter en sak SKOLAN******!.........
Har ni något tips man kan göra åt världens huvudvärk?Det har förresten vari jätte dålig update som ni säkert vet. ............

Det var Nog allt från mig...? Tror jag hihihah jag kunde iaf få ut mig lite skratt hihi.




Tack för mig ses**********!

Av daisy olsson - 20 november 2012 18:44

****Hejsan****hejsan nu är jag både illamående och har ont i huvudet. Jag känner igen mig i denna sjukdom. Jag har vari med om det här förut.....................!

Det känns nt bra inombords heller jag är både trött och hängig. Idag har jag kollat på film och lite på tv och vilat och så låg jag en stund i mamma och pappas säng och sov elr vilade då. I morse när jag vaknade hade jag ännu mer ont i huvudet jag ville inte gå upp ur sängen. Jag vaknade i en konstig ställning jag sov baklänges. Jag drömde också en konstig dröm i natt*. Men värst av allt jag har världens huvudvärk. Vet inte vad det beror på. Det är hemskt jobbigt.

Tack för mig ses! ******

Av daisy olsson - 20 november 2012 16:30

Hejsan jag vill ge er ett litet tips på en tabblet som ni kan ta om ni har ont i huvudet. Ta ipren den funkar okej (i). Annars kan ni ta panodil. Men ha det så bra kram och puss/daisycrazy*

Av daisy olsson - 20 november 2012 12:42

Hejsan hejsan........
Nu har jag fått i mig lite pizza. Skönt för jag vart jätte hungrig. Men ja det här blev ett kort inlägg puss hejdå/daisycrazy*

Av daisy olsson - 20 november 2012 09:57

Hejsan hejsan nu har jag tagi en Ipren den funkade ganska bra. Jag har inte lika storm ont i huvudet längre. Det är klart att jag har lite ont men inte lika ont som jag hade förut. Min give away gåva angående tävlingen ska ges bort idag. Så eftersom jag nu då känner tjejen som vann så får jag väl ta kontakt med henne. Grattis ännu en gång och tack alla som var med.
Ps. Denna bilden togs av min lillasyrra så ni vet ba. Men ha det så bra så ses vi puss hejdå/daisycrazy*

Av daisy olsson - 20 november 2012 08:08

Gomorron jag mår Jätte dåligt. Hela mitt huvud känns tungt och jag är yr. Tyvär blir det ingen skola för mig idag. Serri jag måste ta det lugnt så jag förhoppnings vis kan gå till skolan i morn. Kom ihåg att jag mår dåligt drf blir deet sämre update idag en vanligt......................
Jag måste Koncentrera mig på att ta det lugnt. Så ja men jag sov gott iaf. Men puss och kram på er
Kram/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 19 november 2012 19:24

Ja jag tycker jag ändå har vari bra på att uppdatera. Så jag önskar er alla lycka till och att i natt att ni sover så gott och drömmer vackra drömmar.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards