daisymm

Alla inlägg den 1 december 2012

Av daisy olsson - 1 december 2012 19:50

Hejsan my Sister skrev två elr tre inlägg förut som ni kanske såg hon är heeelt crazy aso som ni kanske märkte såg presic hennes uppdaterings inlägg. Hon skickade också in bilder på både mig och henne. Ja det är klart alla är lite crazy men hon och jag är överdrivet craziga tjejer hihi ***.
Men aja har inte så mkt mer att säga er iaf. Elr jo Junior eurovision song contest börjar snart om typ 20 m elr så. Måste vila jätte mkt för jag är jätte tröttig. ****Tack för mig ses!****
Bild:Förut inte idag iaf aso den är inte tagen idag kram igen/daisycrazy<333

Av daisy olsson - 1 december 2012 18:21

Jag

Av daisy olsson - 1 december 2012 17:59

Hejehej jag är daisys minikorv , nemen vad heter du nu va?????? Jag gillar kattungar gå in också på daisymm nu va tror ni att nellie Berntsson kommer till mitt och daisys hus någon dag. Men man vet aldrig! Hon står nog utan för min durr och säger : jag är nellie Berntsson och jag vet att ni har kommenterat min bloogg ! Jippio titta den lilla kaninen hurrar för att den fick se hunden i varmkorvs brödet! Varm korv kram från daisys varmkorv / lillasyster/ louisa

Av daisy olsson - 1 december 2012 17:49

Jag heter Louisa och är ysiads apasyster! Har ni sett julkalendern den e bra! Daisy är en apa shh säg inte till Daisy att jag skrev det

Av daisy olsson - 1 december 2012 16:53

Tjenare hejsan.........

Nu har vi satt up julsakerna det blev jätte fint. Tomtarna och så och änglarna luciorna och alla gubbar och pepparkakor. Mysigt också med julkalendern och snön och snart kommer julen. Jag är rätt så trött men i kväll blir det film med heeela familjen alltså mammi pappi och Sister och katten kanske hihi..........!

****Tack för mig ses!****

Av daisy olsson - 1 december 2012 10:14

Hejsan igår på x factor var det sååå nära att Isak åkte ut och jag grät då. När han och J.E.M stod i duellen. Jag svettades i hela kroppen det kändes Som om jag skulle dö. När dem sa och den som går vidare ääääär Isak Danielson. Då blev jag så glad att jag fick glädje tårar aso jag blev så himmla glad. Jag gillar verkligen Isak han kan bli något riktigt stort det är han redan då men han kan bli ännu större. Bara för att Bennys ledare Orup sa att typ han hade haft det svårt när han var liten och då sa alla i publiken Åhhh jag tycker det var dumt att ta upp det i x factor och då är det så solklart att alla röstar på den det är mest synd om. Jag blev jätte arg. Jag tänkte jäklar nej nu får jag inte svära men det var faktist exakt så jag tänkte. Heja sötnosen Isak Danielson så borde alla tycka det är klart att Awa också är fantastisk. Men aja. Tack för mig ses***! ;)

Av daisy olsson - 1 december 2012 10:04

Hejsan elr gomorron jag vaknade ganska nyligen. Igår kväll somnade jag kvart i 12 på typ natten elr kvällen elr vad man nu säger. Vinnaren av den lilla smink tävlingen är Zamina hon hade alla rätt förutom en. Jätte bra jobbat Zamina. Det var jue 7 frågor och Tack alla som var med och så. Man vinner jue inget pris som jag sa i smink tävlings inlägget elr jo man vinner att vara med i ett inlägg. Jätte bra jobb Zamina. Hoppas ni blev nöjda med detta morgon inlägget. Tack för mig ses är förresten jätte jätte trött kram/daisycrazy<333 *********! Bild: tagen på min Helle Kitty pyjamas. Kram ännu en gång ****!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards