daisymm

Direktlänk till inlägg 1 december 2012

Så nära på att Isak åkte ur x factor**!

Av daisy olsson - 1 december 2012 10:14

Hejsan igår på x factor var det sååå nära att Isak åkte ut och jag grät då. När han och J.E.M stod i duellen. Jag svettades i hela kroppen det kändes Som om jag skulle dö. När dem sa och den som går vidare ääääär Isak Danielson. Då blev jag så glad att jag fick glädje tårar aso jag blev så himmla glad. Jag gillar verkligen Isak han kan bli något riktigt stort det är han redan då men han kan bli ännu större. Bara för att Bennys ledare Orup sa att typ han hade haft det svårt när han var liten och då sa alla i publiken Åhhh jag tycker det var dumt att ta upp det i x factor och då är det så solklart att alla röstar på den det är mest synd om. Jag blev jätte arg. Jag tänkte jäklar nej nu får jag inte svära men det var faktist exakt så jag tänkte. Heja sötnosen Isak Danielson så borde alla tycka det är klart att Awa också är fantastisk. Men aja. Tack för mig ses***! ;)

 
 
Kates

Kates

1 december 2012 13:57

Sv : Tack så mkt ! Jag är 12 år :)

http://www.katestipica.bloggplatsen.se

daisy olsson

1 december 2012 16:49

Ok varsågod hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daisy olsson - 3 oktober 2013 14:16

Hej, hej jag tänkte börja med videobloggar snart igen.. Det kan dröja så i fall ni vill se i snaraste, tid så kan du besöka min videofyme. Heter Daisyduvet där. Om ni inte hittar mig kommentera här så fixar jag det :). Ha det bra allesammans, hejdååå...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 15 september 2013 07:08

Jag dör så gulliga. Rösterna as söta, ju.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards