daisymm

Alla inlägg den 2 december 2012

Av daisy olsson - 2 december 2012 20:02

Super fin eller hur. Den är köpt i England elr London. Fin<3

Av daisy olsson - 2 december 2012 20:02

Super fin eller hur. Den är köpt i England elr London. Fin<3

Av daisy olsson - 2 december 2012 19:51

Hejsan jag kan knappt gå nästan känner mig vinglig i kroppen och kan knappt stå på benen Waw visste inte att man kunde bli såhär, svag i benen. Muskulös känner jag mig också. Det känns som att jag skriver ganska mycket deppiga saker just nu så nu ni drar vi sträck över det deprimerande---.
En bra sak jag är med och typ tävlar på att bli länkad på Nellie Berntssons blogg. Skulle betyda sjukt mycket. För jag är jue sjuk och har typ inget att göra på dagarna och så drf skulle det bli jätte kul med massa bloggläsare och så så jag bli lite mer sysselsatt. Roligt, roligt hihi ;p. Så håll tummarna för att jag blir länkad av fantastiska Nellie. Skulle betyda en hel del för mig typ glädje för alltid. Så jag inte bara sitter deppig med typ inga bloggläsare fast jag har jue er som läser nu och ni äger. Jag tänker veldig mycket på er vet ni. Hope you enjoy this capital of my blogg. Hoppas det är okej med er att jag inte uppdaterat så mkt idag på grund av ni vet sundays. Allt kan hända. Men aja hoppas ni läser detta inlägget guys. Hoppas ni är nöjda ändå med den uppdateringen ni fått idag veldigt lite men hoppas ni är nöjda ändå puss på er.

****Tack för mig ses!****

Av daisy olsson - 2 december 2012 12:08

 Förresten   jag är väldgt trött men aja försökte iaf!<333
 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards