daisymm

Alla inlägg den 3 december 2012

Av daisy olsson - 3 december 2012 18:39

Det var strömavbrott i typ 2 timmar. Men nu är bra igen btw. Här kommer lite bilder ifrån strömavbrottet:jag oxh min lillsyster spelade subway sutfers också. Mamma tände också ljus i hela huset. Puss<3

Av daisy olsson - 3 december 2012 11:40

Före:bild nr 1
Efter: bild nr 2

Bild nr 3-4 när jag sminkar mig!

Bild nr 5: Allt smink jag använt

Allt smink jag använt: Mascara, puder, is blå ögonskugga, två läppglans och eyeliner i ögon öppningen där egentligen Kajalen ska sitta fast jag tog Eyeliner där istället för det blev snyggt!<3

Av daisy olsson - 3 december 2012 09:15

Nice att läsa alla era kommentarer det första man gör när man vaknar. Jag såg en kommentar fast den personen hade skrivit i kommentaren igår men för det stod att det var igår den 2 december och idag är det 3. Men iaf hon frågade om jag kunde berätta lite mer om mig och inte bara om andra. Och det ska jag göra nu. Jag heter Daisy och älskar Justin Bieber och min familj och mina vänner och såklart er bloggläsare och Nellie Berntsson. Jag bor med min mamma min pappa och min lillasyster och min katt smulan. Det bästa jag vet är julen och läsa Nellie Berntssons blogg och höra Justin Bieber sjunga och vara med min familj och spela trummor och dansa och sjunga och spela teater och vara med mina vänner. Och såklart se Justin Bieber med mina egna ögon skulle vara bäääääst. Jag tycker att förra julkalendern förra året var jätte bra och det är den här julkalendern det här året också då men aja. Hoppas ni fått all information ni behöver kram/Daisycrazy<3
Bild: En katt som spelar el gitarr haha ;) kram

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards