daisymm

Alla inlägg den 4 december 2012

Av daisy olsson - 4 december 2012 18:54

Heeeeey, Jag tippar på att många ute i världen någon gång vill vara någon annan. Jag läste presic en blogg dör det var en tjej som hette Klara som har det jobbigt i både skolan och hemma. Hon blev mobbad i skolan. Och hon har cancer. Jag tycker jätte synd om henne. Men under heeela den där tiden så var hon alltid sig själv ingen annan. Jag vill bara säga till alla som läser detta att ni alltid ska vara er själva. Det är bara jobbigt med folk som härmas. Om det är ett litet barn som härmar en större person är det så klart gulligt. Men annars bara blää. So remember to always be yourself. Man tycker alltid om den som är säg själv. Jag har lärt mig under denna tiden jag varit sjuk att man kan ha jobbiga stunder i livet.................

Tack för mig ses hoppas att ni tagit in alla ord jag gett er tack för mig ses****!

Av daisy olsson - 4 december 2012 18:39

Av daisy olsson - 4 december 2012 18:39

Av daisy olsson - 4 december 2012 14:37

Jag är jätte trött försökte låta lite pigg i videon för man vill jue inte låta konstig på internet puss/daisycrazy iam, ill!


 

Av daisy olsson - 4 december 2012 12:12

Hejsan**** jag kom presic hem ifrån doktorn. Det var inte kul att vara där pluss att jag mår jätte dåligt. Men jag lovade och tog i hand på att jag skulle få till skolan i 1 timme i morn. Man får vel inte hoppas att jag inte blir sämre. Men aja hejdå den där bilden är tagen för länge sedan jag använde ett program så att jag och Emilia blev tjocka och så ha det bra suck och kram och puss/ Daisy is ill!*

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards