daisymm

Alla inlägg den 7 december 2012

Av daisy olsson - 7 december 2012 21:16

Hejsan......!!!!!! Jag är jätte spänd inför vem som vinner. Hoppas Isak elr Awa. Om Benny vinner gråter jag. Jag menar det är klart han är okej men han är inte direkt min typ. Everybody does ā Good job anyway. Hoppas verkligen ni röstar på antingen Awa elr Isak..........

Här kommer lite bilder på min look of today jag stod inte upp för jag kan inte men aja. Jag skrev jue ett inlägg förut då jag skrev en fråga till er vad ni tycker jag ska skriva om i mina inlägg och en skrev tex att jag skulle göra look of the day som jag gjorde förut att jag ska börja igen........
Tröja:Randig tröja ifrån h&M.
Byxor:Ridbyxor från jag vet nt vad!!!
Dagens strumpor:Bara ett par svarta vanliga! ;p
Dagens humör: Si sådär!
Dagens sjukdom: Halsont och kan inte gå mm.
Dagens smink:Inget ;B
Dagens frisyr:Utsläppt!

Av daisy olsson - 7 december 2012 20:57

Hillilo, jag är louisa som ni har träffat! Hmmmmm, Daisy sover så gott i X factor ( hon tittar väldigt noga). Jag sa Daisy du har inte ätit något av ditt godis? Då sa hon: men hellast det då? Vad betyder hellast? Jajamen SOVER i det! Hej då då hehehehehhahaheheh!!!?!!!!!!!!?!!!??!!!!!!!

Av daisy olsson - 7 december 2012 19:58

Kom ihåg ring och rösta****!

Av daisy olsson - 7 december 2012 19:09

Hejsan det blir snabbt inlägg kom ihåg att rösta på Isak i x factor...........

****Tack för mig ses!****

Av daisy olsson - 7 december 2012 18:25

Vi beställde en 21 och en 19 ett tips bara ;p.....................

Av daisy olsson - 7 december 2012 18:16

Hejsan**! Jag har en veldigt viktig fråga till er. Ni kanske har märkt att jag inte har uppdaterat lika mycket som förut. Det beror på att jag, faktist inte riktigt vet vad jag ska skriva om.................

Men nu med er hjälp så kanske jag kan komma på.!!!!
Så Jaa kommentera gärna vad ni tycker jag ska skriva. Så tar jag med mig alla era tips i inlägg.....

****Tack för mig ses!****

Av daisy olsson - 7 december 2012 15:22

Nu ska jag sminka mamma elr snart lite snabbt det kommer kanske bilder på henne ifall det är okej för mamma troligen inte men jag kan iaf fråga hihi ;p. Tack för mig ses****!<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards