daisymm

Alla inlägg den 9 december 2012

Av daisy olsson - 9 december 2012 19:38

Lussebulle!

Av daisy olsson - 9 december 2012 16:57

Emilia är här och hälsar på mig kan jue inte gå så bra men det går rätt så bra ändå..........

Av daisy olsson - 9 december 2012 14:55

I detta inlägget vill jag ha så himmla många kommentarer som möjligt i skriv ett ord som betyder mkt för dig skriv så fort som möjligt! Enjoy ;p

Av daisy olsson - 9 december 2012 12:15

Hejsan det är något okontrollerat problem med mitt program jag använder och bloggplatsens video arkiv. Håll t så ska jag fixa det här kommer en läppvideo från ganska sålänge sedan iaf för det var uppladdat för länge sedan nu har videon gått bort av sg sälvt
 

Av daisy olsson - 9 december 2012 11:29

Tröja: Ett rosa linne med hjärtan på och en lila typ av jacka över!
Byxor: ett par svarta mjukisar!
Dagens strumpor: inga är barfota just nu!
Dagens humör: Stressad lite trött!
Dagens sjukdom: Kryckor+ Lite ont i halsen!
Dagens smink: Nivea läppsyl kommer bild på den!
Dagens frisyr: Utsläppt men ska duscha snart så jag kommer nog göra någon frisyr sen*#^!
Bilder: min look of today och Nivea läppsylet

Av daisy olsson - 9 december 2012 11:00

Detta inlägget är till mina underbaraste kusiner i heeeela världen. Det är jätte roligt när ni kommenterar jag blir såååååå glad hoppas ni fortsätter med det....

Ni är bäääst kram till er och alla andra också såklart

Av daisy olsson - 9 december 2012 11:00

Detta inlägget är till mina underbaraste kusiner i heeeela världen. Det är jätte roligt när ni kommenterar jag blir såååååå glad hoppas ni fortsätter med det....

Ni är bäääst kram till er och alla andra också såklart

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards