daisymm

Alla inlägg den 10 december 2012

Av daisy olsson - 10 december 2012 14:49

Godagens jag kom presic hem ifrån skolan det gick jätte bra. Det var kul. Efter att vi slutat gick Lovisa ifrån min klass med mig till musiksalen för jag skulle hämta några papper som var på sånger som vi ska sjunga.......

Vi ska repetera i morn och i över morgon både på dagen och annars efter skolan. Det kommer gå kanon. Jag ringde presic Emilia och hon hade feber stackars henne. Hoppas hon blir frisk innan vårtat juluppträdande på skolan....

Nu ska jag baka pepparkakor med min lillasyster och hennes kompis Tyra och såklart ska mamma vara med.!...

Av daisy olsson - 10 december 2012 12:24

Yippy.....!

Av daisy olsson - 10 december 2012 12:14

Tröja: Ett svart linne och en lila magtröja över som jag lånat av min lillasyster!
Byxor: Jeans leggings typ elr jeans tights!
Dagens strumpor: Ett par svarta bara!
Dagens humör: Trött men ganska så glad ;)!
Dagens sjukdom: Lite halt aso ibland blir jag lite vinglig i benen+ Pyttelite ont i halsen ;(!
Dagens smink: Läppglans!
Dagens frisyr: Har haft flätor och jag duschade förut så håret blev lockigt alltså jag gjorde flätorna efter jag duschat!
Bild: Min look of today!<3

Av daisy olsson - 10 december 2012 12:00

Åhhh om ungefär en halv timme ska jag till skolan åh längtar så mycket. Har aldrig varit så förväntansfull jo på julafton. Tyvär kommer jag bara vara där i typ en timme men aja.....

Iaf något.
Jag har presic ätit lunch eller aso jag åt knappt något jag bara petade lite med gaffeln i maten tyvär. Har inte så god aptit just nu right ;).Här kommer en bild på mig jag kör ett crazy race hihi ;p. OBS. I nästa inlägg kommer min look of today. Kram

Av daisy olsson - 10 december 2012 10:17

Mina hår saker:

Av daisy olsson - 10 december 2012 08:18

Nämen Goddagens!

Idag ska jag en liten stund till skolan............

Efter lunchen jag ska vara där i typ två timmar eller något jag vet inte riktigt....

Men aja problem som jag skrev i rubriken det är att igår var det krångel med videoarkivet jag blev veldigt ledsen för då kunde inte jag skicka in videos. Men idag går det säkert bättre...... Hoppas jag!

Videorna kommer då idag istället.......

Tack för mig sen kommer look of today fast jag ska duscha först..

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards