daisymm

Alla inlägg den 13 december 2012

Av daisy olsson - 13 december 2012 17:37

Hemsidan som sänder: giantdwarf.se

Sänder live Idag kl.19.00 På den hemsidan enjoy. Jag kommer vara med i videon........

Men ni måste skriva: giantdwarf.se/klassresa sök och försök ända tills det står 5Bs lotteri hoppas ni ser det live och vi kommer sända till youtube också jag ska gå om en halv timme.

Av daisy olsson - 13 december 2012 15:14

Tröja: Vit, röd rutig kortarmad!
Byxor: Svarta leggings med en svart jeans tjol över!
Dagens strumpor: Ett par vita bara!
Dagens humör: Glad men lite trött!
Dagens sjukdom: Nästan inget bara pyttelite ont i halsen!!!!!!!
Dagens smink: Mascara och lite vit ögonskugga och läppglans!
Dagens frisyr: Utsläppt med ett glitter band i håret!!!!!!......
Bild: Min look of today!
<3<3<3<3<3<3<3<3

Av daisy olsson - 13 december 2012 15:05

Hej hallå,!
Idag är det lucia jätte roligt är det. Jag är ledsen för den dåliga uppdatering ni fått igår och idag men. Nu ska det bli ändring på det gullisar. I kväll ska jag vara med på ett lotteri i en video som sänder live. Jag kommer berätta senare vad man ska gå in på för hemsida. För att se mig live i direkt sändning. Enjoy. Men iaf det börjar kl. 7 på kvällen och slutar kanske 8 elr halv åtta elr något hihi ;p.
Det kommer bilder på dagens look of today snart...................!!!!!!!!!!!!!!

Nu så ska k
Ska ni få veta hur det gick med jul konsärten och när vi sjöng för mellanstadiet och högstadiet idag...
Igår så var det jätte pirrigt innan.

Sedan så idag hade vi det jätte bra. Jag var jue tärna som ni säkert vet. Jag sjöng mkt i mikrofånen det var jätte kul hihi ;p......

Bild: På mig hihi :) och lucia också!!!! Kram/####

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards