daisymm

Alla inlägg den 18 december 2012

Av daisy olsson - 18 december 2012 16:57

Hejsan hejsan**! Jag är jätte trött just nu. Vi hade långdag idag i skolan. Idag hade vi först TYstläsning sen skulle vi göra en utvärdering av terminen alltså fylla i saker där man fick välja bland många förslag med typ om han trivs i skolan och så. Sen hade vi svenska Europa resan. Man skriver en berättelse typ av Europa och det är en lång med massa kapitel.....
Sen skulle några tjejer i klassen ta spruta mot livmodershalscancer jag ska ta den nästa år. Eller aso det är tre sprutor men det är långt mellanrum när man tar dem om ni förstår vad jag menar. Men aja iaf sedan hade vi rast och på rasten Jaa vi gjorde väl inte så mkt direkt då för vi hade en kort rast.. Sedan hade vi svenska igen tror jag sedan kollade vi på en julkalender som vi tittar på från många år tillbaka som heter Sture Sventon. Sedan åt vi, lunch.. Sedan hade vi lång rast och då lekte vi jätte länge i snön och åkte på snö berget. Egentligen är det ett veldigt litet berg men jag kallar de det. Sedan började vår lektion igen aja jag orkar inte berätta mer hihi ;). Sedan gick jag hem men jag var tyvär utelåst min lillasyster hade vår hem nyckel. Sedan så ringde jag mamma sedan efter en halvtimme kom min lillasyster hem med nyckeln och jag kom in in i huset. Nu sitter jag och tittar på greys anotymy med mamma men jag får typ blunda heeela tiden för det kommer typ blod hela tiden och det och sprutor är mina största fobier. Men ja det var nog allt ****Tack för mig ses!**** Mram/Daisycrazy<3

Av daisy olsson - 18 december 2012 07:53

I väg till skolan ska jag snart.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards