daisymm

Alla inlägg den 19 december 2012

Av daisy olsson - 19 december 2012 18:42

Hallå hallå idag har jag varit i skolan det var såklart jätte kul. Sedan gick jag hem med typ 8 andra personer för alla typ där jag bor är rädda för pedofilen eller aso en läskig man som kör runt i sin bil och lockar dit barn läskigt eller hur...... Sedan när jag kom hem tittade jag på svt play på kompisar på nätet. Jag kollade på två avsnitt. Sedan kollade jag lite på tv. Sedan klockan 4 elr halv fem började min lillasysters klass och parallell klass hade ett jul mingel med utställning på vad dem jobbat med under terminen och så sjöng dem tre jul låtar jätte mysigt vad det hihi ;P. Men nu måste jag sluta ska kolla på film med familjen puss och kram<3***! Ps. Saknar dig Emilia du har varit sjuk i mer än en vecka nu puss och kram till dig och krya på dig!<3
Ps igen. Emilia är magsjuk!

Av daisy olsson - 19 december 2012 10:53

Tröja: Svart vit randig från H&M tror jag!,!!!!
Byxor: Jag har ett par svart glittriga leggings från jag vet inte vad? ;b
Strumpor; Jag har jue leggings så jag ha inga strumpor...!
Dagens humör: Glad ;D
Dagens smink: Läppglans ska jag sätta p,å mig nu hihi ;P
Dagens frisyr: Utsläppt! Men ska kanske göra tofsar vet ej!

Av daisy olsson - 19 december 2012 10:48

Neeh det lät bara lite skoj att säga snart kommer min look of today girls and boys.... Hihi ;*P

Av daisy olsson - 19 december 2012 10:17


   En tror jag är ifrn mcdonalds fast jag vet inte riktigt och den andra är när jag och min lillasyster Louisa satt i bilen och pratatde och filmade varandra... Kram och puss<3333
 

Av daisy olsson - 19 december 2012 10:09

Den dära videon jag presic la ut  var från igår så ni vet bara  

Av daisy olsson - 19 december 2012 10:06

Ni kanske tycker det är lite äckligt med ögonskugga p läpparna men s ska det vara hihi ;P.
 

Av daisy olsson - 19 december 2012 08:46

Hej och Godmorron... Idag är det Onsdag början på en ny dag. Jag ska till skolan kl.11.00 Det är för att jag kan inte vara med på idrotten och inte på, slöjden eller aso jag har inte varit med på slöjden och idag är sista gången och jag har inte börjat göra något nytt så det bli veldigt onödigt. Men aja iaf jag ska jue till skolan senare idag. Idag slutar jag kvart i två. I morn ska vi nog inte göra så mkt mest typ kolla på julkalendern och städa i skolan för det är sista dagen innan jullovet. På julovet kommer ni bli förvånade för jag kommer uppdatera mer en vad jag gjort dem senaste dagarna. Jag har inte uppdaterat lika mkt för jag har haft ganska fullt upp. Men på julovet kommer jag nog inte ha det..... På julafton blir det skoj då kommer jag ta bilder och allt möjligt till bloggen. Ni kommer kanske inte kolla på bloggen men dagen efter kommer ni kanske det eller vem vet ni kanske kollar på min blogg på julafton så söööta ni alla bloggläsare är. Men nu måste kila eller egentligen inte men. Hihi snart efter detta inlägget kommer min look of today. Kram/Daisycrazy<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards