daisymm

Direktlänk till inlägg 27 december 2012

lite bilder på mig!¢<3

Av daisy olsson - 27 december 2012 17:27

Fina eller hihi :-!

 
 
Ingen bild

martinaB

1 januari 2013 16:57

Hej har förslag på vad du kan göra för videos.
1. När du visar ditt smink en gong till.
2. När du gör en bff tag med en av dina bffs. För mig går det inte att följa dig på instagram för det har hänt något gonstigt med min instagram. Lev livet härru du är så fin kram<>

daisy olsson

1 januari 2013 17:05

Bra förslag. Vad hände med din insta rå? Vill inte att du får fel uppfattning av mig hihi men du är säkert också söt. Kom du ihåg att du för några månader sedan också skrev att ja skulle visa mitt smink. Så du vet bara är jag inte än som bara är intresserad av smink jag älskar allt. Hihi från att blogga till danceing. Och sminka mi är också kul men jag vill inte att ni blogg-läsare, ska tro att jag bara är intresserad av skönhet för det finns annat också. Kommer snart ett långt inlägg om hur folk uppfattar mig och så. För jag är inte bara lilla fröken skönhet utan jag är också en helt ofokuserad inom utseende iblan. Kram

 
Ingen bild

Marie

1 januari 2013 19:00

Heja Daisy! Ja du har verkligen allt. Skönhet, klokskap, skojighet, allvar ... you name it... KraMar

daisy olsson

1 januari 2013 19:11

Tack marie jätte bra skrivet kramoch puss

 
Biebz

Biebz

3 januari 2013 18:10

Söt blogg du har och tack för att du kollade in min blogg :)

http://Biebz.bloggplatsen.se

daisy olsson

3 januari 2013 18:36

tack

 
Ingen bild

zammy

8 januari 2013 21:50

vilka fina bilder!

daisy olsson

9 januari 2013 09:17

åh tack du är också sååå fin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daisy olsson - 3 oktober 2013 14:16

Hej, hej jag tänkte börja med videobloggar snart igen.. Det kan dröja så i fall ni vill se i snaraste, tid så kan du besöka min videofyme. Heter Daisyduvet där. Om ni inte hittar mig kommentera här så fixar jag det :). Ha det bra allesammans, hejdååå...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 15 september 2013 07:08

Jag dör så gulliga. Rösterna as söta, ju.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards