daisymm

Alla inlägg under december 2012

Av daisy olsson - 22 december 2012 14:16

Hejsan nu ska jag på bio och se dem fem legenderna med lillasyster och pappa kram<3 och puss<3

Av daisy olsson - 22 december 2012 12:16

Jag är såå glad idag jag vet inte vrf jag är baara så glad längtar ofc efter vännerna XD!

Av daisy olsson - 22 december 2012 10:25

Av daisy olsson - 22 december 2012 08:28

Morgon allihopa! Idag är det Lördag. Igår var en bra dag jag lekte med min lillasyster och städade och lite sånt. Jag skrev tyvär inga inlägg igår. Det var för jag hade lite fullt upp och så, men annars brukar jag jue blogga varje dag så jag tycker det var vel okeey att jag inte bloggade en gång bara xD. Men nu blir det ändring på det. Det ska komma både videos och uppdatering. Men jag kan tyvär säga att idag blir inte riktigt en sådan dag joo lite men aja. Det kommer minst en video idag iaf. Och flera inlägg och bilder...... Men iaf här är en lista på vad jag ska göra idag.

1. Julstäda heeeela huset med hela familjen också *. *
2. Köpa julgran!
3. Sätta upp julgranen och klä den kommer kanske göra video på när vi klär julgranen ;).
4. Blogga/Vlogga!
5. Fixa lite Julmys hemma och så...
6. Gå på Bio med familjen!
Sen måste jag sköta mina sysslor. Tex plocka ur diskmaskinen och städa rummet och mycket mer.

Det var nog allt!!!!! LÖL!

Måste kila klockan är lite men snart börjar julafton elr om typ en kvart.
Men nu ska jag har frågestund på bloggen så var med och fråga exakt vad ni vill.....*
Ni kan antingen fråga i frågerutan elr i en kommentar som ni skickar. Kommer göra en video idag elr i morron och svara på alla frågor ni frågat. Det beror på hur mycket ni frågar. Om ni frågar lite blir det video i morn. Blir det många frågor kommer jag svara på frågorna i en video idag. Hoppas ni frågar kram och puss<3

Av daisy olsson - 20 december 2012 16:33

Hejsan snart börjar min julavslutning om ca en halv timme. Så måste göra i ordning mig. Måste sluta när jag kommer hem kanske det kommer inlägg vet ej. Det kanske blir sent hurni*.,,,
Nu måste jag faktist sluta hejdå****^***! Förresten vill säga 2 saker idag kom Emilia tillbaka från att vart sjuk aso idag kom hon tillbaka till skolan och en sak till Jag har presic sminkat mig lite crazy men rätt så fint här kommer bilder på mig och sminkningen kanske kommer video på hur jag gjorde den sedan efter julavslutningen elr i morn. Kram och puss<3

Av daisy olsson - 20 december 2012 08:24

Hejsan* o.o och Godmorron idag är det sista dagen innan julavslutningen i kväll mellan 17-18 tror jag. Då ska jag och alla på min .I.N.T. Okej måste sluta ska till skolan fast idag har vi sov morgon till halv nio egentligen börjar vi tio över åtta men nu måste jag faktist dra. Bye,bye ;D

Av daisy olsson - 19 december 2012 18:42

Hallå hallå idag har jag varit i skolan det var såklart jätte kul. Sedan gick jag hem med typ 8 andra personer för alla typ där jag bor är rädda för pedofilen eller aso en läskig man som kör runt i sin bil och lockar dit barn läskigt eller hur...... Sedan när jag kom hem tittade jag på svt play på kompisar på nätet. Jag kollade på två avsnitt. Sedan kollade jag lite på tv. Sedan klockan 4 elr halv fem började min lillasysters klass och parallell klass hade ett jul mingel med utställning på vad dem jobbat med under terminen och så sjöng dem tre jul låtar jätte mysigt vad det hihi ;P. Men nu måste jag sluta ska kolla på film med familjen puss och kram<3***! Ps. Saknar dig Emilia du har varit sjuk i mer än en vecka nu puss och kram till dig och krya på dig!<3
Ps igen. Emilia är magsjuk!

Av daisy olsson - 19 december 2012 10:53

Tröja: Svart vit randig från H&M tror jag!,!!!!
Byxor: Jag har ett par svart glittriga leggings från jag vet inte vad? ;b
Strumpor; Jag har jue leggings så jag ha inga strumpor...!
Dagens humör: Glad ;D
Dagens smink: Läppglans ska jag sätta p,å mig nu hihi ;P
Dagens frisyr: Utsläppt! Men ska kanske göra tofsar vet ej!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards