daisymm

Alla inlägg under december 2012

Av daisy olsson - 16 december 2012 09:28

Godmorron! Jag är jätte trött idag vaknade jag halv nio......

Idag ska jag först åka och handla present till lilla gulliga Felicia min kusin och sedan ska jag hem till mina kusiner en liten stund också tror jag.....!
Måste kila idag blir det mest mobilbloggning för jag ska jue vara inte hemma större delen av dagen. Jag kommer nog bli veldigt trött men jag får ta det lite lugnt guys. Tack för mig ses***^***!
Bild: Jag typ igår elr i förrigår!!!!!!! När jag pratade i telefon!<3 Puss och kram igen /daisycrazy;p

Av daisy olsson - 15 december 2012 20:25

Modig är bra. Håll alltid din familj nära dig dem är några du behäver heela ditr liv kram<3 Ta inte din familj för given dem behöver dig och du behöver dem...

Av daisy olsson - 15 december 2012 19:34

Hej och hallå**! Ni kanske har märkt att jag inte bloggat så mkt. Det beror på att livet agerar och man gör saker heeeeela tiden.... Så men aja. Just nu sitter jag och hela My family<3 och tittar på den animerade filmen Modig. En riktig mys kväll med film chips och godis.... Idag hade jag först teater uppvisning sedan julpysslade jag hemma hos Marie och min Morfar och mina kusiner och min lillasyster hemma hos dem det var kuuuul. Jag gjorde 6-7 paket, det var brb...!
Man jag ska ksk träffa mina kusiner i morn again super kuuuul så men nu blir det bildt sedan i morn kommer det kanske lite mer inlägg. Kram/daisycrazy<3

Bilder: På tv;N med modig på och mig också! Kram kram<3!

Av daisy olsson - 14 december 2012 17:35

Jag är hungrig på mer uppdatering det är säkert ni också. Men när livet väl börjat leka kan man inte sluta......
Jag har teater uppvisning i morn och sedan efter det ska jag vara hemma hos min morfar och Marie. Och så ska jag och mina kusiner och min lillasyster vara där och julpyssla...###

Så det var det ska äta nu kram<3

Tv,

Av daisy olsson - 14 december 2012 13:31

Hej, Sitter i soffan och dricker saft och kollar på teen mom är super trött ;p

Av daisy olsson - 14 december 2012 09:27

In the car

Av daisy olsson - 13 december 2012 17:37

Hemsidan som sänder: giantdwarf.se

Sänder live Idag kl.19.00 På den hemsidan enjoy. Jag kommer vara med i videon........

Men ni måste skriva: giantdwarf.se/klassresa sök och försök ända tills det står 5Bs lotteri hoppas ni ser det live och vi kommer sända till youtube också jag ska gå om en halv timme.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards