daisymm

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av daisy olsson - 25 januari 2013 16:24

Hej", hejsan alihopa jag är så satans trött. Jag mamma och min lillasyster är såååå trötta alla tre. Pappi är på jobbet. Vi ser alla tre fram emot att sova haha ;p. Har aldrig skrivit ett sånt här privat inlägg förut hihi ;p. Äntligen Fredag. Men aja jag är ju endå sjuk så det spelar ju ändå ingen roll. Men hoppas jag blir bättre. Det är klart jag har blivit bättre än jag var i början. Längtar tills löshåret kommer i posten. Det kommer bilder på det med mig. Idag elr nu när det är Fredag blir det självklart fredags program tex: wild kids och Fredag kväll med Malin mm. Och film. Har nt lagt ut en smink bild på länge haha ;p så här kommer en not men i ett inlägg som snart kommer kommer jag beskriva en sminkning och skicka ut en smink bild på bloggen yeeeey ;p :) ;). Aja vi ses, kram och puss/daisycrazy<3 ps. Det blev bild på mig och Emilia jag är tjejen i rosa hår haha det är ett lös hår så ni vet. Fast ni vet jue redan hur jag ser ut haha hihi :0 ;p. Okej nu blev det för mkt skratt från en trött människa. Vi ses!!!!!<3333*****^*****

Av daisy olsson - 25 januari 2013 07:51

Hej, hej ni vet jag är fortfarande lite sjuk. Min hals bränner men aaa känner mig ändå, liksom lite kryare i kroppen. Det är nog bäst om jag är hemma idag iaf. Jag är ändå nt riktigt braaa. Tar hur många halstabbletter om dagen. Igår blev det inga inlägg förlåt ;) hihi. Men vi ses, ;p ps. Jag tittar på Hannah Montana!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards