daisymm

Alla inlägg under februari 2013

Av daisy olsson - 4 februari 2013 15:29

äntligen hemma¢

Av daisy olsson - 3 februari 2013 16:20

Tack Johanna Nilsson för en helt underbar kommentar har svarat på dén baby wow jaow fortsätt gärna kommentera!<3????? see ya? mobbas nt över bilden haha ?????

Av daisy olsson - 3 februari 2013 10:17

Sunday ha det är liksom meningen att det ska vara soligt och så är det de. Hakuna matata.....??
I natt drömde jag att jag var blind och var tvungen att gå i blind-skola. När jag vaknade var jag ganska förvirrad. Jag kände mig lite som en vandrande pinne haha ;p. Vet nt riktigt vad jag ska göra idag joooo elr Nääh hehe''. Men tack för mig leverpastej. Vi ses, ps. Bilden blev lite failad och frågestunden kommer idag jaow''. Ser helt körd ut.....!!!!

Av daisy olsson - 2 februari 2013 19:56

Hej", har Gäster vi spelar Wii sen blir det melodifestivalen heja heja.... Vi ses,

Av daisy olsson - 1 februari 2013 17:52

Hej,

Alihopa, min Fredag har varit toppen. I skolan, hade vi svenska, matte, TL, och på eftermiddagen hade vår snälla lärare årdnat en överaskning till klassen ;O. Vi blev såklart både överraskade och glada xD. Vi fick kanel-äpplen och kakor och saft och frukt mm. Vi fick sitta fritt vart vi ville alltså i 40 minuter alltså nästan i en timme. Efter skolan var jag med Tea och Betti vi sminkade varann och annat skoj xp. Men vi ses frågestund på gång, ses,!<3 ps. Ser nt klok ut på bilden hehe ;p bye<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards