daisymm

Alla inlägg under mars 2013

Av daisy olsson - 25 mars 2013 15:39

Ska snart till högdalen och titta lite på lindex och kanske kicks med Fina Emilia älsklingen ? hej hej vi hörs kanske kommer bilder på oss i provrummet ses yey ? Jag är tjejen med en tröja med prickar på tröjan så ni vet hejrå

Av daisy olsson - 24 mars 2013 18:47

Hej,

Har haft en hård dag med riktigt mycket skoj. Har dansat jätte mkt. 2 riktigt långa uppvisningar -_-. Det känns som att min kropp har somnat är så sjukt utmattad. 6 långa timmar...... Nu är helgen snart över. Så tråkigt. Men en poäng jag ska bara till skolan i morn sen på tisdag morgon åker ja till Spanien i 2 hela långa veckor med bad,sol och lek. Det ska bli så härligt med en solsemester. Rena ljuva livet. Men nu ska ja och familjen titta på lite random film JAOW. Ska vila min kropp lite så jag årkar med skolan i morn efter all dans idag och igår vi hörs i morn tjingeling -_-

Av daisy olsson - 23 mars 2013 14:18

aaa då sitter man här vid datan och klickar och klickar men vad känar det till när videon ändå inte laddas upp måste blivit något fel när jag skulle ladda upp. Ska försöka, ikväll men nu ska jag på dans såååå, aa. men vi hörs fortsatt trevlig dag till er alla hejhej ;)  en miniatyr bild får det bli från förra sommaren bye da! hihi <3

Av daisy olsson - 23 mars 2013 08:20

Hej hej idag är det Lördag jag har bestämt mig för att varje lördag göra något som heter week tag! Börjar idag har kommit på det själv det går till såhär att jag har bestämt frågor som har med veckan att göra pluss att ca kl 16-17 idag*^* ska jag göra ett långt inlägg om mobbning. Week tagen kommer om typ en timme eller två eller till och med kanske tre men vi hörs, * bilden är från typ 2 veckor tbx hehe x3

Av daisy olsson - 22 mars 2013 15:34

Hej hemma efter en kämpig dag i skolan skönt att det är helg på Tisdag nästa vecka fyller jag år det ska bli så härligt jag ska åka till Spanien... Vi kommer vara borta i två veckor jag firar 1 år på bloggen den 8 April. Det är den dagen jag kommer hem från Spanien kommer kanske göra ett blogginlägg i Spanien och en videoblogg på kvällen då o så får ni lite svar kommer säkert blogga lite i Spanien också men internet i andra länder är skit dyrt... Så jag e lite dryg nu inte på topp bloggning blir det inte. Men nu i helgen kör jag fullt ut. Mkt videobloggar och långa inlägg har lite fullt upp i Helgen också dans både söndag och lördag. På söndag har jag dans uppvisning hela dan på en proffiosenell sen eller hur det stavas längtar i alla fall skit mkt. Men vi hörs i kväll Ses****!

Av daisy olsson - 20 mars 2013 14:35

Får massa förslag på va jag ska göra för videosar ni vet det tar tid att ladda upp sååå ska försöka ??()

Av daisy olsson - 19 mars 2013 09:06

Nu blir det sjukt mkt bloggning ?

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards