daisymm

Alla inlägg den 8 april 2013

Av daisy olsson - 8 april 2013 19:17

snart hemma ska bli jätte skönt att sova hejrå

Av daisy olsson - 8 april 2013 16:34

Hej hej sitter på planet påväg hem från Spanien btw det är exakt 1 år sedan jag startade den här bloggen det kan man inte tro va ;) hehe uppdatering kommer i bilen påväg hem senare och när jag kommer hem kommer en video! Vi hörs ******>>>>>!!!!!!

Av daisy olsson - 8 april 2013 14:30

Hej,hej idag är det exakt ett år sedan jag startade den här bloggen. Det känns som om det var igår. Vill bara tacka alla som följt mig och kommenterat och kontaktat mig även om ni alla inte fått min email och så vidare och så har jag såklart inte svarat på alla, frågor jag fått eftersom jag fått rätt många... Men vad hade min blogg varit utan läsare INGET. Så tack så jätte mycket. Det har gått lite i kurvor med statistiken, för det beror jue på hur mycket jag bloggar/vloggar. Kommer fortsätta blogga tills jag tröttnar. Just nu sitter jag på planet påväg hem från Spanien det känns faktiskt rätt tungt att lämna ett så varmt land. Vill inte tillbaka till snöovädret och alla sjukdommar. Men några bra saker e att jag ska få sova i mitt egna rum och inte trängas i en bädd soffa med min syster. Ps. Det var jag som tog mest plats eftersom jag pratar i sömnen rullar runt i sängen och slänger armbågar överallt hehe ;). Men vi hörs om några timmar ska skicka ut en video och flera fina bilder. Hejdå alla :) Bild: Tog bilden på utsikten bland målnen Woop Woop

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards