daisymm

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av daisy olsson - 12 maj 2013 11:46

Hej sitter å funderar på om jag trots allt ska bara ta å radera bloggen även fast jag hållt den öppen i mer än ett år nu..... Det har varit skönt att bara leva ett tag å inte behöva påminnas om alla tidsinställda inlägg. Har vänt mig mot Instagram istället... Har tänkt att jag ska börja blogga igen men jag vill inte riktigt eller jag, vet inte..... Nu är jag 12 år å jag började blogga när jag var 10 på min första blogg. Mitt liv är väldigt skönt just nu har tänkt att bomba med lite videos den här veckan. Jag vill gärna ha kommentarer som förut det var väldigt kul jag hoppas att ni fortsätter läsa min blogg. Jag vågar nästan inte riktigt blogga eftersom jag vet att jag kan få en kränkande kommentar som jag fått en gång som tryckte ner mig totalt. Jag var inte direkt ledsen, mer besviken på hur någon kunde skriva så till mig. Den senaste tiden har jag inte riktigt haft tid med blogg å så. Men nu har jag typ, nästan bestämt mig för att ge er mer inlägg göra er mer intresserade av min blogg som ni var förut, jag hoppas verkligen att ni tar er tid å läser det här långa inlägget vi hörs, puss å kram// daisycrazy ;p haha så ni vet på bilden är det jag å min kompizzzz hehe ;p! Hejdå vi Höörs!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards