daisymm

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

:) :(

Av daisy olsson - 26 augusti 2012 17:37

Heeeeejjjj! alla underbara läsföljare. Nu kommer min stora sak jag skulle berätta. Det är nämligen så ATT JAG SKA PÅ JUSTIN BIEBER KONSERT. Heeeeeeeeeeeeeeelt sjukt. Jag är så glad. Det var min underbara morfar som bokade överrasknings biljetter den första kvarten snacka om att jag har en värdefull morfar. Jag älskar honom såååå mkt.  Men måste sluta Hajjjjdå! väääänta här kommer en bild på justinbieber:   förresten kolla på min justin bieber blogg: Http://mrsbieberz.bloggplatsen.se// okej kolla på den tack. Hajjjjdå<3!

 
 
Ingen bild

Marie

26 augusti 2012 19:47

Grattis Daisy! Jättekul att du får gå på konserten som jag förstår är viktig för dig. Den här månaden har du fler besökare än förra. Det är verkligen roligt att höra att du låter så glad. Hoppas att du får en bra vecka! KraM

daisy olsson

29 augusti 2012 18:30

Åh tack! Så härligt med en kommentar från dig har svävat på målen för att få en. Jag har gjort sååå mkt för att få justinbieber biljettena. Mest tjatat haha;). Jag tackar dig och morfar så hemskt mkt för biljetterna jag avgudar er jag grät sååå länge efter att fått veta att jag ska på justinbieber konsert. Åhhh gud vad jag ääääälskaar er. Det var väl morfar som bokade dem berätta för honom att jag är såååååååååååååååååååååååååååå gla!!!!!!! ;). Jag kommer aldrig bli kvitt för det här. Hälsa morfar och va rädd om dig. Ha det så bra kram kram kram/ världens lyckligaste justinbieber äääääälskre btw your so Sweet

 
Ingen bild

Emmy

1 september 2012 18:34

hajjj! åååh vad kul!!!
kanske är lite efter me när är konserten???
det var roligt i somras!
hoppas alla kan ses snart igen!
ha det suuper bra!

daisy olsson

2 september 2012 09:56

Heeeej! Konserten är ngn gång i april haha ;)" . Hoppas verkligen vi träffas snart. Det var verkligen suuuupeeer kul i sommras. Ha det suuuupeeer bra kram

 
Ingen bild

tjejen

14 november 2012 22:36

den 22 april och den 23 april . =) ska också dit ! :) <3

daisy olsson

15 november 2012 08:53

Åhhh vad kul ;) ;p love

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daisy olsson - 3 oktober 2013 14:16

Hej, hej jag tänkte börja med videobloggar snart igen.. Det kan dröja så i fall ni vill se i snaraste, tid så kan du besöka min videofyme. Heter Daisyduvet där. Om ni inte hittar mig kommentera här så fixar jag det :). Ha det bra allesammans, hejdååå...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 15 september 2013 07:08

Jag dör så gulliga. Rösterna as söta, ju.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards