daisymm

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Jag är fortfarande bara lille daisy!<3

Av daisy olsson - 5 september 2012 17:40

Hej!<3 Jag har en massa att giva er så hoppas ni håller upp era goda hjärtan. Ja det började med att jag föddes. Jag skrek nog oftast då dessvärre har jag nt slutat så mkt häller haha;). När jag hade fyllt fyra väntade det ngt hemskt för mig jag skulle lämna bort min lilla napp. Den var som min bästa vän men nej den skulle försvinna. Efter jag hade lämnat min napp på skansen till kattungarna var jag ledsen i flera dar tänk en liten pluttig fyra åring grinig och tjurig.   Jag lilla jag. Men mamma sa att det väntade mig en överraskning och då blev jag glad. Vi åkte till en leksaks affär och jag fick välja ut två barbiesar. Och jag blev säkert jätte glad. Men hur kunde man bli så glad för två barbiesar mot sin egen lilla bästa vän nappen. När jag blev sex år började jag i skolan lärde mig skriva läsa räkna. Läsa kunde jag pyttelite innan. Men annars var det riktigt snabbtlärt. Sedan blev jag större och större. Sen fyllde jag tio. Och sen när jag nästan skulle fylla elva var jg hemma hos Zammy. Hon är min kompis och går i min klass. Vi satt framför hennes I;PAD Och hennes dator. Då sa Zammy att hon hade en blogg och jag blev chokerad. Jag tyckte det var väldigt stort att man hade en blogg då. Sen frågade hon om jag ville göra en blogg. Då sa jag glatt ja. Sen hjälpte hon mig att göra en blogg. Och jag hoppade upp och ner om och om igen.  Zammy lärde mig hur man skickade in bilder och regitioner. Inlägg och hur man svarade på kommentarer och frågor. Och så visade hon mig hur man bytte bakrund men jag ville nt göra det då för jag tyckte att den var så fin från början Haaha men nu har jag bytt flera gånger. Sen berättade jag för alla mina kompisar och tyckte att det var så coolt att jag hade en blogg. Men sen  efter ett tag tyckte jag nt att det var så himmla coolt längre och vande mig vid att ha en blogg. Tex.....Nu är jag jätte van. Här kommer en converse bild haha ;):  

 
 
Ingen bild

Tealo

5 september 2012 19:51

Hej daisy hoppas att du mår bätre och att du kommer i morgon<3

daisy olsson

6 september 2012 08:45

Heeeejj! söööta Tea kommer tyvär nt har skit ont i halsen men kanske p fredag ha det bra suupeeer söööta Tea kraM/ Daisycrazy

 
Ingen bild

Marie

5 september 2012 20:35

Här händer det grejer. Så coolt!

daisy olsson

6 september 2012 08:47

Aaaaa hahahaha!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daisy olsson - 3 oktober 2013 14:16

Hej, hej jag tänkte börja med videobloggar snart igen.. Det kan dröja så i fall ni vill se i snaraste, tid så kan du besöka min videofyme. Heter Daisyduvet där. Om ni inte hittar mig kommentera här så fixar jag det :). Ha det bra allesammans, hejdååå...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 15 september 2013 07:08

Jag dör så gulliga. Rösterna as söta, ju.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards