daisymm

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av daisy olsson - 5 maj 2012 14:27

Tja mocka blä bloggen jag är mycket bättre en igår jag tror att my friendster had ā Hood time att the uppvisning i medan at the show i Will wish dos ā realt prummy time LoL. Jag är glad idag en riktigt vacker sommar dag yeaahh. Jag skuttar som en myra men ā realt live wish the people. Har ni hört den här dikten på engelska? Whitney the sun Shines and the letter is writeing the middle Cloud rinses. Bra eller hur? Mycket handlar om sådana brev skummet va fattar inget. Heheheheh skriver oberäknade ord . Men jag är ändå kristens idol nej haha det tror jag inte at hon tycker yay. Blå bye. Skriver på i paden så mycket ord blir fel!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards