daisymm

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av daisy olsson - 14 juni 2012 13:17

Heeeejjjj! gå in och kolla mer på bloggen snälla. Jag ber er. Jag har gmail men de dröjer nog ett tag innan jag ger ut den till er. Ni är super snälla om ni går in och kollar. Men ni är såklart snälla annars också men, jag menar extra snälla. Jag har fått statistik. Men jag har kommit på ¨några regler som jag ska följa: försöka blogga varje dag!

                                                  
                                                  
                                                 få med mig läsare; men då måste ni kommentera. Men jag kommer också skicka in ett video inlägg och berätta saker om mig själv. Men de skulle vara överdrivet kul om ni tittade varje dag. Om ni berättar för familj och vänner är de sjukt roligt. I LOVE YOU EVERYBODY KISS KISS KISS   NI ÄR RIKTIGT GOA LÄSARE ALLIHOPA. Men jag ska redan berätta lite saker nu om  mig.

namn: Daisy

ålder: 11 år

fawodjur:hund,häst och katt osv....!

fawomat: tacos yummi........!

fawogodis: jag klarar mig inte utan denna godisarna...; sötgodis cholklad: geisha och snickers...........!

fawofärg: rosa,blå och limegrön och vit!


Ja ,men nu ska jag åka hem från mammas jobb. Förresten jag har sommarlov Wooohoooo!

hej då!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards