daisymm

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Vrf finns det folk som förstör? :)

Av daisy olsson - 3 oktober 2012 14:27

Hejsan hejsan bloggen. Jag kom nästan presic hem ifrån skolan. Jag hade väldigt bråttom hem idag. Jag kände mig sur. På en sak. Den saken är några killar som förstör allt. Jag vet nt om jag har fel på den här saken men det här är iaf vad jag tycker ;). Man är väl i skolan för att plugga och lära sig. Det känns nt som det. För det är några som sitter och pratar rakt ut och några som sitter knäpptysta. Dem som sitter knäpptysta vill jue lära sig ngt men det verkar som att dem som pratar rakt ut och skriker i klassrummet nt vill det. Drf vill jag ha förändring. Jag tipsar er som läser detta och som går i en klass att ni nt pratar och skriker rakt ut det är så himla jobbigt med folk som gör det. I fyran var jag ganska bra på att prata rakt ut men nu i femman har jag skött mig bra faktiskt. Men nu måste jag plugga med läxorna. Förresten det spöregnar här i Stockholm. Men puss på er/Daisycrazy<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daisy olsson - 3 oktober 2013 14:16

Hej, hej jag tänkte börja med videobloggar snart igen.. Det kan dröja så i fall ni vill se i snaraste, tid så kan du besöka min videofyme. Heter Daisyduvet där. Om ni inte hittar mig kommentera här så fixar jag det :). Ha det bra allesammans, hejdååå...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 15 september 2013 07:08

Jag dör så gulliga. Rösterna as söta, ju.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards