daisymm

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

bjuder på bilder på grejs man kan sätta på naglarna¤

Av daisy olsson - 19 oktober 2012 12:28

      Köp: spanien kanarieörna marknad! puss/ daisycrazy<3

 
 
Ingen bild

Nellie

19 oktober 2012 15:22

Hoppas att du mår bättre snart söta Daisy<3

puss o kram Nellan<3<3<3<3

daisy olsson

19 oktober 2012 17:22

Tack Nellan så gullig du är

 
Ingen bild

ida

19 oktober 2012 19:23

snälla snälla kan du bäretta vad som hände men vill inte värka katig
en fråga kan du lägga ut flera bilder på bloggen???? :)

daisy olsson

20 oktober 2012 08:00

Så gullig du är. Jag lovar absolut att jag ska lägga ut fler bilder på bloggen. Det ska bli bättre update också lovar. Men det med bråket är jag tveksam över det känns fel. Jag kan säga att jag blev väldigt ledsen. Jag hoppas att du fortsätter att kommentera du verkar väldigt gullig. Ska verkligen försöka bli bättre på att skicka bilder till bloggen. Hoppas verkligen att du fortsätter att kommentera. Har du någon blogg elr? I så fall vill jag väldigt väldigt gärna veta blogg adressen så att jag kan kika på den. Kram/daisycrazy

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daisy olsson - 3 oktober 2013 14:16

Hej, hej jag tänkte börja med videobloggar snart igen.. Det kan dröja så i fall ni vill se i snaraste, tid så kan du besöka min videofyme. Heter Daisyduvet där. Om ni inte hittar mig kommentera här så fixar jag det :). Ha det bra allesammans, hejdååå...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 15 september 2013 07:08

Jag dör så gulliga. Rösterna as söta, ju.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards