daisymm

Alla inlägg den 30 november 2012

Av daisy olsson - 30 november 2012 10:52

Hejsan mina gulliga kompisar Nellie och Tea var presic här dem var här med brev ifrån hela klassen. Jätte snällt var det. Jag blev jätte glad. Hihi**!......

Här är breven typ 26 brev hihi**.

Tack för mig ses***!

Av daisy olsson - 30 november 2012 09:02

Gomorron! Jätte trött som vanligt på morgonarna. Fast jag brukar vara trött när jag är sjuk. Som nu då tex. Men jag tror jag snart kanske blir frisk hoppas hoppas hoppas......

Jag älskar vintern. För då är det julen och snö och nyårsafton. Men bäst av allt är julen och snön tycker jag. Igår gjorde jag en massa videor kommer antagligen ladda upp dem på bloggen idag någon gång. Hope so......

Men aja nu ska jag visa vad mamma köpte till mig igår. Förresten den saken kommer med i en av dem där videosarna.


Saken:

Kram och puss/Daisycrazy<3**!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards