daisymm

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

I am home from school!

Av daisy olsson - 10 december 2012 14:49

Godagens jag kom presic hem ifrån skolan det gick jätte bra. Det var kul. Efter att vi slutat gick Lovisa ifrån min klass med mig till musiksalen för jag skulle hämta några papper som var på sånger som vi ska sjunga.......

Vi ska repetera i morn och i över morgon både på dagen och annars efter skolan. Det kommer gå kanon. Jag ringde presic Emilia och hon hade feber stackars henne. Hoppas hon blir frisk innan vårtat juluppträdande på skolan....

Nu ska jag baka pepparkakor med min lillasyster och hennes kompis Tyra och såklart ska mamma vara med.!...

 
 
Ingen bild

Rebecca

10 december 2012 18:02

vad synd att emilia va sjuk men föresten jag har en kompis på min skola som heter emilia

daisy olsson

11 december 2012 07:36

Hihi aaaa det är synd om henne vad roligt hihi att du känner någon också som heter Emilia på din skola också kram-

 
Ingen bild

Filippa💋

10 december 2012 18:02

Det ser gott ut👍 skulle man kunna få smaka❔😄
Puss och kram😘💋💙💜❤💗💘
Från in kusin Filippa💋

daisy olsson

11 december 2012 07:37

Tack jaaa om ni kommer hit snart eller någon dag nära så får du gärna det. Tyvär går det inte att skicka pepparkakorna i posten jag tror att dem går sönder hihi ;).kram från daisy

 
Tuva

Tuva

10 december 2012 20:37

Mysigt att baka pepparkakor! :)
Måste säga att jag verkligen tycker om ditt namn, så fint :D

http://tuvatorhagen.blogg.se

daisy olsson

11 december 2012 07:42

Aaa tack Tuva vad roligt att du kommenterar. Ha det bra kram/Daisy

 
Ingen bild

rebecca

11 december 2012 18:21

du är väldens bästa kusin

daisy olsson

11 december 2012 18:22

Äsch är jag väl inte jag kan jue inte vara det det örby som är sötis kram och puss/Daisy din beskyddare hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daisy olsson - 3 oktober 2013 14:16

Hej, hej jag tänkte börja med videobloggar snart igen.. Det kan dröja så i fall ni vill se i snaraste, tid så kan du besöka min videofyme. Heter Daisyduvet där. Om ni inte hittar mig kommentera här så fixar jag det :). Ha det bra allesammans, hejdååå...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 15 september 2013 07:08

Jag dör så gulliga. Rösterna as söta, ju.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards