daisymm

Alla inlägg under december 2012

Av daisy olsson - 7 december 2012 18:25

Vi beställde en 21 och en 19 ett tips bara ;p.....................

Av daisy olsson - 7 december 2012 18:16

Hejsan**! Jag har en veldigt viktig fråga till er. Ni kanske har märkt att jag inte har uppdaterat lika mycket som förut. Det beror på att jag, faktist inte riktigt vet vad jag ska skriva om.................

Men nu med er hjälp så kanske jag kan komma på.!!!!
Så Jaa kommentera gärna vad ni tycker jag ska skriva. Så tar jag med mig alla era tips i inlägg.....

****Tack för mig ses!****

Av daisy olsson - 7 december 2012 15:22

Nu ska jag sminka mamma elr snart lite snabbt det kommer kanske bilder på henne ifall det är okej för mamma troligen inte men jag kan iaf fråga hihi ;p. Tack för mig ses****!<3

Av daisy olsson - 7 december 2012 13:24

Hejsan jag kom presic hem ifrån Karolinska sjukhuset ni vet jag är där lite då och då. På grund av min sjukdom fast idag har det lossnat ganska rejält så jag kommer förhoppningsvis gå ett litet tag på måndag. Yippy hoppas hoppas hoppas jag vill sååå gärna träffa mina kompisar och alla hihi ;*p. Men iaf jag ska berätta hur det gick till på Karolinska sjukhuset vad jag gjorde och så. Först så skulle jag till nevrologen min läkare som kollar mig och så. Han undersökte mig och undersökte mina muskler och kollade mina reflexer och så. Och så pratade vi lite om när och hur länge jag ska gå till skolan när jag gör det som förhoppnings hoppningsvis blir on Monday yees. Och sen kom en annan läkare in som jag inte kom ihåg vad han hette men han sa i alla fall att han länge jobbat som sådan doktor. Så han undersökte mig också. Fast lite mindre noggrant än den första tycker elr tyckte jag. Sedan sa min egna den första doktorn alltså att jag skulle behöva ta blodprov. Och vet ni vad jag spydde nästan det värsta jag vet är sprutor blodprov och blod jag spyr hihi ;). Sen så gick elr mamma och pappa fick hålla i mig för ps. Jag kan knappt gå så men nu är det lite lite bättre......

Men sen iaf fikade vi jag drack mjölk och så åt jag pyttelite av en kurri sallad som jag inte tyckte var så där veldigt god hihi ;)&. Mamma drack coca coola och pappa vet jag inte. Jo just det han drack nog kaffe och en liten kaka elr nått. Mamma kom jag däremot inte ihåg vad hon åt ;B. Sedan när vi fikat klart så skulle Jag och mamma till en lek terapi. Där man kunde spela in filmer och julpyssla och så på karolinska sjukhuset fortfarande då. Men jag gjorde lite julklappspyssel och så kommer inte säga vad för om någon läser det här som jag ska ge till går det lite åt skogen. Men aja sedan gick jag och så skulle två sköterskor tillslut ta blodprovet. Och då så dem var jätte duktiga. Jag skulle typ få frågor av någon nalle puh mackapär typ. Och så. Så jag märkte inte när dem tog pluss att jag hade fått bedövning innan. Sedan fick jag välja ut några saker för jag hade varit så duktig sa dem en sak kan jag inte berätta för den ska jag ge bort i julklapp till min syster Louisa. Den andra saken var ett ambulans sudd. Ja hoppas ni blir nöjda med detta jätte långa inlägget. Ha det bra ses**!

Av daisy olsson - 6 december 2012 19:01

Nu blir det filmkväll med


-Mamma pratar i telefon...

-Pappa går runt tror att han ska äta snart kära ni...!

-Louisa kollar in min instagram/Realdaisymm......*

Hon vill ha Instagram btw. Leker med livet lite hard to be sick anyway.






Snart ska hela familjen se på lite film antingen blir det modig elr så blir det lilla huset på prärien wooooooopA.

Av daisy olsson - 6 december 2012 17:05

Ni märkte nog att det blev krångligt med att jag inte kunde gå så jag var tvungen att hålla i mg varje gång jag skule stå äns. Hoppas ni blev nöjda ändå. Kram/Daisy<3  

Av daisy olsson - 6 december 2012 16:57

Var jätte trött i videon men det var värt ett försök och det gick ändå ganska bra ändå. Jag gjorde den för det var ganska sålänge sedan jag gjorde en smink video här kommer den puss och kram: Jag var är veldigt sjuk men jag försökte verklgen att den skulle bli bra men jag kan inte riktigt gå så jag fick sitta hela videon på ett elr annat sätt kram och puss/Daisycrazy<3


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards